تابلو فرش ماشینی، پادری و پشتی


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تابلو فرش به فرش‌هایی گفته می‌شود که در ابعاد و اندازه کوچک بافته می‌شوند و سپس قاب شده و به دیوار آویخته می‌شوند. این محصول پر طرفدار یکی از اکسسوری هایی است که در زیبایی منزل نقش به سزایی دارد و در دو نوع ماشینی و دستبافت موجود می‌باشد. تابلو فرش‌ها در ابعاد مختلف و با قیمت‌های متفاوت تولید می‌شوند اما در کل، قیمت یک تابلو فرش بیش‌تر به رنگ بندی، طرح و نقشه، اندازه، مواد اولیه، کیفیت بافت، جنس نخ، ریزبافی و درشت بافی و … بستگی دارد.

فروشگاه تابلو فرش ماشینی و پشتی و پادری جهان تولید کننده و فروشنده انواع محصولات تابلو فرش ماشینی و دستبافت، تابلو مخملی با قاب‌های چوبی، پی وی سی (PVC)، ام دی اف (MDF) و طرح‌های منظره، آیات، حیوانات، گل‌ها، گیاهان، اشخاص، چهره، تاریخی، شام آخر و …، انواع پادری سرویس بهداشتی، پادری آشپزخانه، پادری اتاق خواب، پادری ۱۲۰۰ شانه، پادری برزنتی، پادری فرشینه و انواع پشتی است. برای خرید می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه فرش و تابلو فرش جهان نما اقدام کنید.

تابلو فرش ماشینییک اثر هنری محسوب می‌شود. این اثر نفیس در واقع فرشی است که بافته می‌شود و نقش و طرح آن جنبه ظاهری و تزئینی دارد. بعد از اینکه طرح نهایی بافته شد، آن را به وسیله یک قاب زیبا دور تا دور قاب می‌کنند. تابلو فرش‌ها مناسب استفاده در منازل، محل کار، هتل، مراکز تجاری و مناسب برای هدیه دادن است. از دیر باز تا کنون تابلو فرش یکی از اصیل‌ترین سوغات ایرانیان بوده است که نسبتاً مدل‌های ماشینی آنها از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. طرح‌هایی هم چون انواع پرنده، منظره و گل، طبیعت، حیوانات، خوشنویسی، وان یکاد، مینیاتور، چهره و تندیس از پر طرفدار ترین نقش ها در تابلو فرش هستند. امروزه نیز طرح‌ هایی که حاکی از یک برش از تاریخ و یا داستانی هستند، تبدیل به نقشی بر روی فرش‌ های ماشینی و یا دستباف می‌شوند؛ شام آخر، شاعر جوان و ملک سلیمان از جمله این طرح‌ها است. همچنین شما می‌توانید عکس هاس چاپی خود و خانواده تان را بر روی فرش‌هایی با ابعاد دلخواه خود از فروشگاه فرش جهان نما سفارش دهید.

پادری دکوراسیون منزل و زیبایی خانه همیشه جزو مواردی است که خانم‌های خانه دار همواره به آن توجه دارند. نمی‌توان گفت پادری‌ها جزو مهم‌ترین وسایل خانه می‌باشند ولی اگر پادری را در مکان مناسبی قرار دهید می‌تواند تأثیر خوبی در دکوراسیون خانه شما داشته باشد. جلوی منزل، درب ورودی، درب آشپزخانه، حمام یا سرویس بهداشتی و یا حتی اتاق خواب هر کدام پادری مختص به خود را نیاز دارند. این تفاوت بین پادری‌ها بر اساس جنس و مکان قرار گیری، به وجود می‌آید. برای یک خرید مطمئن شما به یک پادری نیاز دارید که قابلیت جذب رطوبت، تمیز کردن کف کفش از آلودگی‌ها و همینطور جنبه تزئینی را دارا باشد. پیشنهاد جهان فرش به شما این است که؛ فراموش نکنید با اینکه پادری یک تکه فرش کوچک محسوب می‌شود، کاربردهای بسیاری دارد و می‌تواند روی دکوراسیون ورودی خانه و یا فضای داخلی آن تأثیر بسیاری داشته باشد. اگر به دنبال این هستید تا پادری عمر طولانی‌تری داشته باشد باید یک پادری با متریال مرغوب تهیه کنید. فروشگاه جهان فرش عرضه کننده انواع پادری با بهترین جنس و مناسب‌ترین قیمت می‌باشد و شما می‌توانید با اطمینان محصول مورد نظر خود را خرید نمائید.

تابلو فرش ماشینی، پادری و پشتی

پشتیاز گذشته تاکنون از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و هنوز هم با وجود مبلمان مدرن جایگاه خود را حفظ کرده است. این وسیله ظاهر خانه را برای دورهمی ها بسیار دلنشین می‌کند. پشتی ها دارای جنس‌های مختلف ترمه، گلیمی، جاجیم، فرش دستبافت، فرش ماشینی و … هستند. نوع گران قیمت این پشتی ها "شاه نشین" است که با متکا و نشیمنگاه عرضه می‌شود. پشتی سنتی هم دارای ابعاد مختلف و هم طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌باشد. جنس‌های گوناگونی برای تولید پشتی ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که از نظر قیمت نیز دارای قیمت‌های مناسبی است. برای مثال پشتی‌های پارچه‌ای، پشتی‌های مخمل و پشتی‌های سنتی از جمله جنس‌های خوب و مقاوم با قیمت مناسب می‌باشند. رویه پشتی ها می‌توانند ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه بافته شوند؛ که پشتی ها با تعداد شانه بیشتر دارای جزئیات دقیق‌تر و کیفیت بهتر می‌باشد. قسمت داخلی پشتی ها پر شده با فوم فشرده و دارای بهترین کیفیت می‌باشد که به هیچ عنوان دچار شکستگی و از بین رفتن نمی‌شود. پشتی بیش‌تر در مکان‌هایی نظیر مسجد، منازل، سفره خانه، نماز خانه، رستوران سنتی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما عزیزان با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه جهان فرش می‌توانید اطلاعات و عکس‌های کامل محصولات را مشاهده کنید و پس از بررسی خرید خود را انجام دهید.

تابلو فرش ماشینی، پادری و پشتی

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید